Klachtafhandeling

< Terug naar Voputech-klantenservice

Heb jij een klacht?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met onze service, stuur dan alsjeblieft een e-mail naar info@movilpro.nl onder vermelding van het ordernummer.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben om de klacht te beoordelen en op te lossen, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.


Geschillencommissie Thuiswinkel

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je terecht bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.